13 Kasım 2018 Salı

CİNDERELLA AND FOUR KNIGHTS YORUMLARIM VE REPLİKLER






CİNDERELLA AND FOUR KNİGHTS


Öncelikle dizi iki sene önce yayınlandı ancak ben yeni izledim. Yeni izlememin nedeni zamanında “çok klişe, Boys Over Flowers çakması”  gibi yorumlar yapılmasıydı. Klişelerdense daha sağlam kadrolu, konulu dizileri izlemeyi sevdiğim bir dönem olduğu için izlememiştim. Çerezlik dizi arayışım sırasında “Aa hadi izleyim” dedim ve başladım.

Genel yorumlarım

* Öncelikle dizi BOF’tan ziyade bana You Are Beautiful’a benziyor gibi geldi. Biraz potpori ortaya karışık bir dizi olmuş ama klişelerden oluştuğu için böyle düşündürdü.
*Klişeler kötü mü tabiki de hayır ben diziyi çok beğendim su gibi aktı romantik yumuş yumuş minnoş bir aşk hikayesi izlemek isteyenler buyursunlar.
*Karakterler gerçekten çok oturmuştu ya bu da olmamış dediğiniz kimse yoktu bence
*Dizi de hoşuma giden bir diğer olay masallardaki gibi ya da klişe dizilerdeki gibi kötüler tamamen kötü iyiler hep iyi değildi olması gerektiği gibi siyah beyaz değil yer yer griydi.
*Jung Il Woo Bey’i daha önce running man’de görmüştüm fakat bu dizide aşık oldum kendisine pek bir minnoştu. 
*2. Erkek sendromu var mı derseniz ne 2 si 4. Erkek sendromuna girdim diyebilirim çok net ama ilerleyen bölümlerde safınız belli oluyor korkmayın.
*Dizinin müzikleri hakkaten çok iyiydi. Bu zamana kadarki en iyi 10 sountrack albümü listeme alırdım. Bununla ilgili de bir yazı yazmak isterim.


      Bu şarkı dizinin tema şarkısıydı ve çok güzeldi.


Slow şarkı sever olarak bu şarkı benim favorim oldu müzik listemde günlerdir dinliyorum. 


DİKKAT SPOİLER İÇERİR!!!



Girişteki olay ve verdiği mesaj çok hoşuma gitti. “Oturup aptal bir prensi bekleyeceğinize hayatınızın dizginlerini elinize alın” 



İşte Kang Kuzenler F3 mübarek!
Cnblue’nun minnoş basçısı Lee Jung Shin Şarkıcı Kang Seo Woo rolünde
Gülünce içinizi ısıtan yakışıklı aktör Jung II Woo Kang Ji Woon
Cheon Song Yi’nin en az onun kadar çatlak kardeşi Ahn Jae Hyun Kang Hyun Min 

Sizde benim gibi “ee hani dördüncü”  dediğinizi duyar gibiyim.

Bana 4. Erkek sendromunu yaşatan bey Sekreter Yoon Sung Ajussi rolüyle Choi Min




Herşeyin başladığı o yer. Kızımızın kaderinin dönüm noktası
Kang Hyun Min karakteri başlarda size 2. Erkek sendromunu yaşatacak kesin karakteri çok tatlı ve çok hoştu. İzlediğim diğer dizilerdeki oyunculuğunu pek beğenmesem de bu karakter onun için yazılmıştı sanki çok yakışmıştı role.


Burda Kang Ji Woon kızımızın suratına paraları attığında çıldırdım. Ama sonrasında ona “gördün mü gördün mü paraları basmayı gördün mü havaları basmayı gördün mü” adlı şarkıyı armağan ettim.


ÖYLE ÖLMEZ YA FÜZE AT! 
Sevdiğim kız bana abi deyince gibi oldu bu kızımızda Park Hye Ji rolünde kendisi Apink grubunun Son Na Eun’u Kpop dinlemediğim için pek bilmiyorum ama beni dizide gıcık eden en gıcık eden karakterdi Kang Ji Woon başlarda ondan hoşlanıyordu aslında hoşlanmakdeğildi ilerleyen bölümlerde neden onu bu kadar koruduğunu anlıyorsunuz. Kızımız Kang Hyun Min’e aşık Kavak  Yelleri Aslı anlıcanız.

Evi görünce siz de benim gibi “Nam Shiiinnn” diye çığlık attınız mı? Bir yerlerden Kang so bong ve robot nam shin çıkıcak diye bekledim.


Yahu bir de bu adam neden hep menajer rolünde 🤔


Kang Hyun Min reddedildikten sonra ki halleri bana cheon song yi nin delirmelerini hatırlattı çok güldürdü 





Bu teyzeye bayıldımmm aksanı falan çok tatlıydı
Söylemeden geçemedim

 

Benim en sevdiğim diziler Nisan ayına denk gelen dizilerdir kiraz çiçeklerinin muhteşem görüntüsünü mutlaka kullanırlar bu dizide de epeyce vardır da ayrı hoşuma gitti😍

Hahahahaha ya şu sahneler çok iyiydi.

Buz şelalesi Kang Ji Woon gülünce pek bir minnoş oluyormuş sanırım şu yukardaki sahneden sonra sevmeye başladım bu karakteri. Sonrası malum Jung II Woo fan clup üyeliği işte. 



                                       


Benim favori bölümüm kamp bölümüydü çok sevdim. 


Kang Hyun Min’ i uyurken kaçırdılar yani dedim yok artık  ağır uyku vardır da bu ne adamı  uçağa koydular götürdüler ruhu duymadı ama eğlenceliydi komikti...






Neden kamp bölümün sevdiğim anlaşılmıştır bence öhömm 🙄


Yalnız adam çok güzel öpüyor yahu söylemeden edemicem. Kore dizilerindeki beni en çıldırtan şey saçma sapan öpüşme sahneleridir yalandan böyle ama bu dizi de öyle mi çatır çatır öpmüş öhöömm 

Evet bu sahneyle sekreter ajussi nin tüm karizmasını harcadılar 🤦🏻‍♀️

Mesela bu sahne de bana direk You are Beautiful’u hatırlattı.

Ahhhh bu sahneler hepiniz derin bir iç çektiniz dimi...


Hangimiz aramadık çılgınlar gibi🙄

Ya bu sahne sanırım bu güne kadar gördüğüm en güzel aşk itirafı sahneleri arasında zirveye oynar. O kadar güzeldi ki boş kutuya verip içimde sana olan hislerim var demesi yine o tutkulu öpüşme sahnesi 😍


Gelelim gıcık kızımıza neden gıcık oldun derseniz gözü Kang Hyun Min den başkasını görmüyordu ama Kang Ji Woon da onu sevsin etrafında dönsün istiyordu. Kang Ji Woon bize ve hye Ji ye güzel bi ders verdi. Bazen aşk sandığımız şeyler vardır. Duygular karışabilir arkadaşlar.


  
Sizi gidi aşk böcekleri siziiiii😍
                                                           
Finalden önceki iki bölüm şişirdi baya şişirdi BOF’a bağladı resmen. Yok ben senin dünyana ait değilim ayrılacaksın ondan bilmem ne şiştim. Ama final şahaneydi kolye olayı müthiş bir şeydi kaderci hikayeleri seven biri olarak bayıldım gerçekten.



Cinderella’nın ayakkabılarına da değinildi bölümde çok hoştu bu ayrıntı. Kang Hyun Min’in ilk bölümde giydirdiği ayakkabıyı “bunları al sevdipim adama giderken giy” demesi falan çok hoştu.




BONUS

Bu sahneyi neden bilmiyorum defalarca izledim çok sevdim. Belki bazılarınıza öyle gelmeyecek ama benim dizideki en favori sahnemdi. Birisinin hiç bir şey sormadan sadece sizinle sessizliğin sesini dinlemesi, ağlamalarınızın iç çekmelere, iç çekmelerinizin derin bir sessizliğe dönene kadar hiçbir şey sormadan yargılamadan sadece yanınızda olması müthiş bir şey olsa gerek...




Hayat yolunuzu böyle güzel seven  adamlara çıkarsın sağlıcakla kalın sevgiyle kalın 🌹




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder