2 Aralık 2018 Pazar

MEMORİES OF THE ALHAMBRA KONUSU (GÜNCEL DİZİ)




Adı: Memories of the Alhambra | 알함브라 궁전의 추억
Tür: Romantik-Fantastik-Gizem
Yönetmen: Ahn Gil-Ho
Senarist: Song Jae-Jung
Yapımcı: -
Yapım Şirketi: -
Yayıncı: tvN, Netflix
Bölüm Sayısı: 16
imdb: -
Yapım Yılı: 2018
Yayın Tarihi: 1 Aralık 2018 – 20 Ocak 2019
Yayın Günleri ve Saati: Cumartesi & Pazar – 21:00
Dili: Korece
Ülke: Güney Kore
                                        OYUNCULAR




HYUN BİN
PARK SHİN HYE 
PARK CHANYEOL


KONUSU: İspanya’ya iş gezisi için gelen bir yatırım şirketinin CEO’su Yoo Jin Woo (Hyun Bin)  oyun programcısı Jung Seo Joo (Chanyeol) ürettiği oyunun haklarını kendi şirketine almak için Granada’ya gitmesi ve burada küçük bir otel işleten Jung Hee Joo (Park Shin Hye) ile karşılaşması ile başlıyor.






GENEL YORUMUM

*Dizinin henüz 1. Bölümünü izleyip gelmiş bulunmaktayım. Gerçekten beklentim yüksekti çünkü Hyun Bin var nasıl olmasın dimi 😂
*Dizi gerçekten muhteşem başladı. İlk defa bir diziyi güncel olarak takip etmekteyim asla bitmeden başlamam diyerek “ büyük lokma ye büyük konuşma” deyimini bir kez daha tecrübe ettim.
*Senaristin “W” dizisinin senaristi olduğunu duyduğumda kalbim çarptı AMAN ALLAHIM 😱 dedim. Gerçekten ilk bölümden dizinin kurgusun orijinalliğini anlıyorsunuz.
*Artı olarak sinematografisi tek kelimeyle MU-AZ-ZAM Granada müthiş bir yer gerçekten izlerken eminim hepiniz benim gibi diziyi kapattıktan sonra yahu bu Granada’ya uçak bileti kaç para diye bakmaya gidip bir hevesle bilet fiyatlarını görünce “Olsun izliyorum bende gezmesem de olur canım” diyebilirsiniz.
*Bilgisayar efektleri falan gerçekçi ve çok güzellerdi.
*Yörenin atmosferine uygun müziklerle de güzel süslenmişti sahneler.
*Kısaca “Alhambra” kalbimi ilk bölümüyle fethetti.





İlerleyen bölümler nasıl olur bilmiyorum ama efsanevi bir başlangıç yaptı zannımca. Sizler için ilk bölümden bir kaç replik bile derledim.






Ah şu gülüş çok özlemiştik 🌹

BÖLÜM SONU MÜTHİŞTİ!!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder